Snurkvrij slapen

KLANTENSERVICE

Op stop-snurken.nl zijn de voorwaarden duidelijk! Wij zullen proberen te streven naar 100% tevredenheid en u kunt ons daar perfect bij helpen!

Veel gestelde vragen:
Als u vragen of klachten heeft dan vragen wij u eerst de “Veel gestelde vragen” te lezen. Hierin vindt u meestal direct antwoord. Mocht u hier geen antwoord vinden dan mag u altijd contact met ons opnemen d.m.v. ons contactformulier.


Bereikbaarheid:
stop-snurken.nl is een online dienst. Wij bezitten geen winkel, pand of helpdesk. Op deze manier kunnen we de kosten extra laag houden wat natuurlijk voor u als klant zeer interessant is. U kunt ons natuurlijk gewoon prima benaderen d.m.v. e-mail. Wij streven ernaar om uw vraag binnen 24 uur (gedurende werkdagen) te beantwoorden.


Een klacht melden:
Bij stop-snurken.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze klantenservice waarna u altijd binnen 2 weken uitsluitsel over uw klacht krijgt. Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht schriftelijk richten aan onze Directie.

SlaapZacht Webshop
t.a.v. Directie
Francis Picabiastraat 84
3059 RP Rotterdam

Ook dan krijgt u binnen 2 weken uitsluitsel over uw klacht.

Omdat wij ons houden aan de algemene wettelijke voorwaarden en de voorwaarden van het "Webshop Keurmerk" kunt u bij een geschil altijd beroep doen op de Klachten en geschillencommissie van het "WebShop Keurmerk". Klik hier voor meer informatie.

Vakanties:
Een paar weken per jaar zijn we i.v.m. vakantie gesloten of onderbezet en kan het wat langer duren voordat uw bestellingen uitgeleverd worden. Deze sluitingstijden maken we uiteraard tijdig bekend op de website zodat u bij aankoop weet dat de levering een paar dagen langer kan duren. Klik hier voor meer informatie over onze sluitingstijden.


Betaalmethodes
iDeal:

Betalen met iDeal is simpel, gemakkelijk en snel. Als uw betaling met iDeal voltooid is zullen wij het pakket direct naar uw adres sturen.
>> Meer informatie over iDeal, klik hier

PayPal:
Ook betalen met PayPal is mogelijk. Nadat de PayPal betaling voltooid is zullen wij het pakket direct naar uw adres sturen. Een betaling met PayPal kan 1 tot 4 dagen duren. Dit is afhankelijk van hoe de PayPal rekening gekoppeld is (met creditkaart of bank) en tussen welke instanties er geschakeld moet worden. Meestal is een PayPal betaling binnen 1 dag voltooid.
>> Meer informatie over PayPal, klik hier

Vooruitbetaling op Bankrekening:
Wilt u liever gewoon het bedrag overmaken naar onze bankrekening dan kan dat natuurlijk ook. Na de bestelling ontvangt u een e-mail met instructies. Nadat wij de betaling ontvangen hebben op onze bankrekening maken we uw pakket meteen in orde.

Achteraf betalen
U kunt ook acheraf betalen onder rembours, zodra de bestelling bij uw afleveradres wordt afgeleverd. De rembourskosten bedragen 8,50 Euro.


Verzendmethode(s):
stop-snurken.nl verzendt alleen zowel binnen als buiten Nederland! Wij verzenden al onze pakketjes via TNT. De verzendkosten hiervoor zijn € 6,95 voor pakketpost en gratis als uw bestelling gewoon door de brievenbus past.

stop-snurken.nl is niet aansprakelijk voor pakketten die door de koerier niet afgeleverd worden! Uiteraard doen we onze uiterste best om tussen u en de koerier te bemiddelen! We zullen proberen uw pakket te achterhalen zodat het pakket nog netjes bij u bezorgd kan worden!

*Het afhalen van uw pakket is op dit moment niet mogelijk!

Herroepingsrecht
Bij levering van producten:
1. Bij de aankoop van producten heeftde consument de mogelijkheid deovereenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conformde door de ondernemerverstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Bij levering van diensten:
3. Bij levering van diensten heeftde consument de mogelijkheid deovereenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaanvan de overeenkomst.
4. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naarde door de ondernemerbij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

KOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING 

1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

UITSLUITING HERROEPINGSRECHT 

1. De ondernemer kan het herroepingsrechtvan de consumentuitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluitenvan de overeenkomst, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn, zoals het Anti-Snurk Mondstuk;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;

 
winkelwagen
winkelwagen is leeg
bekijk winkelwagen